7 oktober 2006

Lite bilder från mitt hem....



En stationsklocka som kommer från Ib Laursen, det var kärlek vid första ögonkastet.


Från mitt "matsalsrum" Lampskärmen hittade jag på en Loppis utanför Halmstad.



Älskar ljusstakar och speciellt silver, tycker om att tända fullt med levande ljus nu när det är så mörkt ute..Är oxå väldigt förtjust i glasklockor, ser jag en köper jag den....



Från hallen, fågelburen hittade jag i "Charma" en butik i Torekov för halva priset..:)
Bokstäverna kommer från Panduro som jag själv har målat.. En annan sak som jag är helt galen i är pärlspont ( inte min mans favorit eftersom han får sätta upp den).


Ha en underbar söndag i höstrusket!

Sandra

6 kommentarer :

  1. Så fine ting du viser fram! Stasjonsklokken var fantastisk! En sånn skulle jeg gjerne hatt..

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det. Den klockan var bare helt utrolig. Hadde falt helt for den selv. Fågelburet var også jættefint. ønsker meg et sånt. Fant ett i england en gang, men kunne ikke ta det med på flyet, tyværr.

    SvaraRadera
  3. Kul med hemma-hos! :) Fin klocka, och jag älskar också pärlspont! :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för alla fina kommentarer...

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  5. ...men så underbart fint och stämningsfullt du har det hemma!! Verkligen jättevackert. Jag såg förresten att Lagerhaus har silverljusstakar...eller, ja, det såg ut som silver.

    SvaraRadera
  6. Tack så jättemycket.
    Värmer verkligen att ni tycker att det är fint...

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra