4 december 2008

Jul inne och jul ute

Det har blivit en hel del pysslande senaste veckan. Passar på när sonen sover.
Då tänder jag ljus, tar fram pysslet och sätter på lite glögg på spisen och en julskiva i cd..

Det blev en stor strut som jag har klätt med linnetyg,spets,kakpapper och en gammal bild.
Är riktigt nöjd.
Denna lilla bricka var en present till en kompis. Hon blev riktigt glad över den :)

Uppe måste man oxå ha en adventsljusstake

När vi vaknade imorse var det vitt på mark och träd och det var så mysigt. Så jag passade på att fota lite ute, när det äntligen såg lite juligt ut..

Glasverandan har oxå fått lite julmys..
Ha en mysig helg och hoppas att ni börjar få massa julstämmning och mys!!
Kram
Sandra





2 kommentarer :

  1. Hon blev inte "riktigt glad"...hon blev superglad!!! :-D
    Tack igen för det vackra jag fick, det värmde i hjärtat nu när jag har det lite motigt...
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Förresten är du utmanad! ;-)
    Läs min blogg!
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra