12 december 2009

Lucia..
Jag har länge letat efter en gammal luciakrona sedan jag såg ett inlägg på bloggen Atmosphere ( förresten en ljuvlig butik i Göteborg) hennes var tyvärr ej till salu. När det började närma sig jul satte jag igång att leta efter en. Var hittar man dem, om inte på Tradera. Nackdelen är att det är fler än jag som är ute efter gamla luciakronor, så priserna trissades upp ordentligt. Tillslut bestämde jag mig för att köpa en från Vintage by Nina Ljuvlig butik och nu oxå café i Ängelholm. Det blir en runda dit i mellandagarna Jippie

Så nu får den pryda mitt vardagsrum och jag har klätt den i lingonris.

Ha en helt underbar Lucia!
Sandra

2 kommentarer :

  1. Vansinnigt vacker! Jag har fyndat en på nätloppis för 35 spänn, trodde knappt mina ögon men ibland har man tur.

    kram Mia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra