10 januari 2010

En liten återblick..
Jag satt och kollade igenom min blogg och insåg att jag har haft den här bloggen sedan 2006.
Fyra år WoW, tiden flyger verkligen fram.
Under dessa fyra år har jag tyvärr inte varit så himla aktiv och har många gånger tänkt att jag aldrig mer ska blogga.
Men gissa vad här sitter igen med datorn i knäet, kan helt enkelt inte hålla mig borta.
Det är alldeles för roligt, inredningen är min passion och det känns härligt att få dela med sig av den.
Här kommer mina 3 favoriter från förr
Mitt alldeles egna pysselrum
Älskar mina gamla dörrar in till detta rum och jag är så glad att jag inte har tagit fram den vita färgburken och penseln.
De har en härlig grön färg
Mitt drömbadrum
Här inne finns allt jag velat ha i ett badrum.
Älskar ligga i mitt lejontassbadkar och bara njuta.
Vår trappa

Vad jag och min man slet med denna trappuppgång. Låg på alla fyra och skrapade, värmde, slipande. Jag gör ALDRIG om det igen, men fin blev den. När pälsponten skulle upp var det en hel del svordommar innan det blev klart.

Vi ses snart igen!
KRAM i massor
Sandra

1 kommentar :

  1. Hej Sandra!!

    Du har det så otroligt fint!!
    Vilket pysselrum--Wow!!

    Kram Anna

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra