27 augusti 2012

KRUS

Ny vecka nya tag.
Igår fixade vi lite här hemma och vi går ett steg närmare att bli klara, sedan börjar röjafesten.
Tänk att man kan längta efter att få ett fungerande hem, kaos kommer det nog alltid att vara för det är sådana vi är.
I sommar har jag letat efter detaljer till köket som gör det lilla extra, vissa har jag hittat och andra får jag fortsätta leta efter.
Detta fantastiska krus hittade jag när jag och min vän Anna tog en liten runda i somras
Det har fyllts med sådant som jag använder varje dag och sådant som är mer vackert än praktiskt.

Ha en kanonstart på denna veckan!
kram
sandra

4 kommentarer :

  1. Jättefint! Jag har tre eller fyra sådana i olika storlekar , mycket användbara. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Hej hej Sandra!

    Å så kul att få leta detaljer...jag längtar tills jag får göra det..;)
    Ditt krus är jätte fint...härligt gammalt slitet o fint..;)

    Tack för tipset om golvet..jag ska nog åka o besöka Ovolins....de har ju sin tillverkning här i Örebro...
    (linoljefärg som säljs över hela landet i byggnadsvårdsbutiker)

    klart det är Ernst som härmar dig..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Att leta detaljer och det där lilla extra är ju roligast :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Kikar in o önskar dig också en fin start på veckan! :-)

    Kram Annica

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra