18 september 2014

BARNRUM

TORSDAG
och dags för ett nytt tema hos
 FABRIKEN.
Idag är det Barnrum som det handlar om.
Vi har 3 st barn och de har varsitt rum på ovanvåningen, men inget av dem är speciellt i ordning.
Så istället visar jag allrummet som finns på nedreplan, från början gjorde vi detta rum som ett pysselrum till mig.
Där jag kunde sitta och sy, måla osv. sedan kom barnen och så mycket pysslande blev det inte och rummet utnyttjades inte.
Har haft som arbetsrum ett tag men sen Elora kom och jag blev tokig på alla leksaker som fanns överallt kom jag äntligen på varför inte göra ett allrum.
Idag finns leksaker, en myshörna, en blogghörna, förvaring och jag gör även yoga har inne på morgonen.
Det är äntligen ett rum som flödar av positiva energier.

 
Myshörnan är det senaste tillskottet och det är meningen att madrasserna och kuddarna som jag har ute på altanen får flytta in hit under vinterhalvåret.
 
 
Favoritböckerna hos lilltjejen.
 
Hittade en 70 tals barnvagn i superskick och fick Flashback till jag själv var liten och hade en liknande.
 
Lilla bordet är perfekt att sitta och måla vid.

Skulle man sedan få gäster så finns möjligheten av sova här inne , madrasser ligger ju redan på golvet.

KRam
Sandra

5 kommentarer :

  1. Vilket mysigt rum, och praktiskt! Perfekt att ha ett sådant rum där man kan samla sådant som man inte vill ha överallt, typ leksaker ;) Gillar köpmansdisken och de gamla fina ramarna! MVH Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt rum, köpmandisken är ju underbar

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt rum! Skåpet var superfint, kram Suss

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra