25 september 2014

BLOGGHÖRNA

I vårt all,familje , lekrum har jag skapat mig en hörna där jag sitter och bloggar eller fixar med något annat som har med datorn att göra.
Viktigt var att göra en hörna som man får inspiration och lugn i , därför blev det en moodbooard gjord av plywood.
Här finns bilder på familjen, ordspråk, inredning och ändras efter humör och årstid.
Bordet har jag köpt av min vän Marie som har butiken Vita Ranunkler i Hjo, underredet var innan gulaktig men målade om det med Ottossons linoljefärg nyans Mörkgrå.
 
Stolen och fårskinnet är ett loppisfynd.
 
 
Jag som många andra har fallit för charmen med kaktusar.
 
 
Levande ljus är aldrig fel och har satt dem i små skålar i marmor som är fyndade på loppis.

En god kopp te i favoritkoppen.

Snart helg, det ska bli skönt det.
Kram
Sandra

3 kommentarer :

  1. Jättemysig och snygg blogghörna!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Fin hörna du har skapat! Det är alltid skönt att ha en egen plats. Jag har också fått mig ett eget "bloggskrivbord" efter att vår dotter flyttade för att plugga. Mycket tomt efter henne men jag tröstar mig med att jag har fått ett helt rum att breda ut mig i!

    Kram
    Cathrine

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig blogghörna! Fint med alla korten och bra att ha ett gäng tidningar nära till hands. Ha en bra Fredag/ Hanna

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra