30 september 2014

DIY: SÄNGBORD

Idag blir det bilder från vårt sovrum igen vilket inte har hänt så ofta här på bloggen om man tittar tillbaka på de 8 år som bloggen har funnits.
Det är i dagarna som jag började blogga för 8 år sedan och mycket har hänt sen dess, men det är helt annan historia.
I alla fall så har sovrummet alltid varit ett rum som jag ärligt talat skämdes för oordning och högar i varje hörn.
Ingen Feng Shui där inte.
Nu är det i alla fall ändring på den fronten och jag känner ett lugn när jag stiger in i rummet.
 
Tänkte visa vårt senaste DIY projekt.
Vår säng är en gammal träsoffa som är min och min mans första möbel, jag har velat göra mig av med den många gånger men han vill ha kvar den.
Så kompromissen blev att jag målade om den.
Vi behövde nya sängbord och i somras när jag var på Marie Olsson Nylanders loppis i Höganäs köpte jag denna marmorpelaren av henne.
Tanken när jag såg den var att den skulle passa perfekt som en underdel till ett bord, överdelen är en gammal träbricka eller vad man ska kalla det.
 
 
Blev mycket bra om du frågar mig.....

Tack och Hej
Leverpastej!
Sandra

2 kommentarer :

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är ute efter tryckbokstäver ca 3-3,5cm. På något sätt slussades jag hit genom en blogg. men som jag förstår det som ligger din webshop och vilar. Finns det någon möjlighet att du har dessa kvar? Eller vet du vart jag kan få tag i dom? Tack på förhand, Petrajakobsson@outlook.com

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra