15 september 2014

FIOLFIKUS

Sitter här i min ensamhet, att man kan njuta så av att det är tyst.
Håller på att skola in Elora, de andra två var väldigt lätta att skola in men inte den här madamen och lättare blir det inte att hon var sjuk hela förra veckan.
Det positiva är att vi har ingen brådska så det får ta den tid det tar

Jag tycker om grönt och tycker att det tillför så mycket i inredningen, dessa två fiolfikusar blev jag så glad över när jag hittade dem och de passar perfekt i matrummet.
 
 
 
Igår blev Sverige rött igen det skrämmande är dock alla röster som SD fick.

Ha det så gott!
KRam
Sandra

2 kommentarer :

  1. Så fina fiolfikusar, jag gillar också att låta de gröna ta plats. (både i hemmen och i politiken;)
    SD:s framfart är skrämmande och svårbegripligt. Hur har det kunnat bli så här?

    Fin dag till dig
    Annie

    SvaraRadera
  2. Åh vilket fint namn ni har gett er dotter. Gillar namn som inte är så vanliga, kanske för att jag själv har ett så vanligt namn. Hoppas att det går bra med inskolningen./Maria

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra