17 september 2014

HALL

Vi har en liten hall uppe som är mest en passage vidare till de olika rummen, jag hade gärna velat att vi skulle öppna upp
till nock och tagit bort ett rum.
Vem vet kanske det kommer att ske någon gång men så länge barnen är små och har var sitt rum som nu fallet är så får det vara som det är.
När vi flyttade in var jag i en väldigt romantisk och shabby chicig period i mitt liv, så bröstpanel åkte upp och ovanför en rosa vit randig tapet.
Den här tapeten drev mig länge till vansinne och det var nog bara för två år sedan som jag målade om till mörkgrått, Svartpeppar heter nyansen.
Golvet var innan vitt men målades med Ottossons linoljefärg nyans mörkgrått, samma som skåpet men har brutit färgen med lite ljusgrå.
 
Rottingstolen är provisorisk tills jag hittar en fåtölj som jag gillar.

Vi syns imorgon igen!
Kram
Sandra

2 kommentarer :

  1. Lovely space! Great pictures! ~Ashley

    SvaraRadera
  2. Love your hall..so pretty decorated sandra...!...love from me Ria...x!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra