10 september 2014

PERFEKTA JUICEPRESSEN NU I FÖRKYLNINGSTIDER

Det är verkligen värsta förkylningtider just nu och jag känner mig återställd från min som flög på mig i förra veckan.
Jag laddade mig full med massa c-vitaminer, D vitaminer, färsk ingefära, massa vatten och vitlök.

Då kom juicepressen som jag fyndade för många år sedan, som har åkt in och ut i skåpen under denna tid väl till användning.
Jag är väldigt tacksam att jag aldrig skänkte eller sålde den, för jag har alltid gillat den och den pressar juicen super.
 
Ha en skön onsdag så syns vi imorgon igen!
Kram
Sandra

2 kommentarer :

  1. Läcker fruktpress, som gjord för ditt smakfulla dösnygga kök och vilket vackert golv ni lagt in!!!!

    SvaraRadera
  2. ihre herbstdekoration sieht super aus!!! lg angie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra