26 juli 2016

FINT O FULT

Den här bloggen har snart funnits i 10 år och den har öppnat dörrar till många nya bekantskaper och nära vänner.
En som har hängt med i många år, men aldrig har träffat är Monica som äger butiken Fint o Fult och nu när vi besökte Gotland fick jag äntligen ett tillfälle att träffa henne och besöka hennes butik som ligger vid Fårösund.
Hon var en människa som man föll direkt för, så fantastisk go.
Vi lyckades även träffas en gång då hon kom och besökte oss på campingen, vi hade mycket gemensamt och jag hoppas att vi kommer att träffas igen. 

Charmig butik med en massa godbitar och hon har en massa planer på att utöka inför nästa år.


Föll för denna sköna, men ibland måste man prioritera och den fick tyvärr inte följa med oss.

Det gällde dock inte den här lampan, den ska snart pryda vårt hem.

Efter besöket hos Monica fortsatte vi vår lilla road trip och vi var bland annat i Bungenäs, som jag har visat bilder från innan och vi åt på en go fiskrestaurang sedan körde vi till en lagun och passade på att fota min tatuering som jag gjorde för några veckor sedan hos Millans Tattoo i Mullsjö.
Jag är så fruktansvärt nöjd och jag föll för de naturliga tonerna som Millan specialitet. 

Vacker fauna.

Imorgon visar jag bilder från Visby.

Kram
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra