9 juni 2017

ON THE TABLE DEL 1 ATELIER SEPTEMBER

I mitten av april var jag tillsammans med delar av min klass i Köpenhamn för att fotografera bilder till en fotobok.
Jag hade bestämt mig vilket tema jag skulle göra innan vi åkte och det skulle bli en bok om utvalda kaféer.
Hade valt ut några på förhand och några som jag hittade på vägen.

Idag tänkte jag visa bilder från Atelier September 

Den här tjejen kom in genom dörren och jag bara tvungen att fråga om jag fick ta bilder på hennes läckra stil.

Kaffet är så gott och jag och min vän Lina Nilsson satt och filosoferade här en bra stund.

Boken heter On The Table och den kommer förhoppningsvis ligga hos
Fint o fult på Gotland i sommar.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra