5 augusti 2017

VINTAGE KLÄNNINGAR

Jag köper de flesta kläder på second hand, tycker att man kan hitta roliga och unika plagg.
Visst får man lägga lite mer tid att leta och det är inte säkert att plagget du finner snyggt finns i din storlek.
Men då var det inte meningen att du skulle ha det.

Något som jag dras till är originella klänningar och jag använder dem.
Den senaste hittade jag i torsdags och det är den med spets, vet inte om den passar ( ska testa den någon dag ) men jag köpte den för en detalj i sovrummet eller till en fotosession.

På andra sidan av sovrummet hänger mannens jeans.

Kram
Sandra

4 kommentarer :

  1. Jag är så glad att jag har hittat din blogg. Den är alldeles magisk! Måste genast följa dig på bloglovin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för söta ord , så glad jag blir...

      Radera
  2. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังการ์ตูน

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra